dimmiga dar, det där var fina dar

Nu har jag bestämt mig för att försöka ge den här bloggen en chans igen.
Vi får se om det lyckas :)
Just nu sitter jag bara och dricker o'boy och tänker på livet (shit va djup man kan vara då)
Och längtar till sommarlovet! Tror aldrig lovet har vart så efterlängtat som nu.

Jag längtar bort från syrefattiga klassrum, tråkiga böcker, malande lärare och framför allt personer som inte tycker om mig.
Jag längtar till sena (men ändå varma!) nätter under en sommar som kommer kännas oändlig men som kommer ta slut alldeles för fort. Och såklart att umgås i fred med person som uppskattar mig som jag är, trots att jag tar dumma beslut ibland!




peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0