det kändes nästan överdrivet att använda rösten

Igår va det Midsommar, en sjukt lyckad midsommar!
När jag kom hem på förmiddagen (hade sovit hos en kompis) så var jag först med famlijen och åt lunch och middag med några grannar.
Sen åkte jag ut till Ekerö och mötte upp Elvira, Sethareh och Linnea för vi skulle hem till Robin, Elviras boooyfrieeennd.
Sen var jag där resten av natten alla utom Linnea slagga där också.
Somna sju imorse och sov inte så gott för Sethareh tog upp halva soffan så är ganska rejält trött nu x)
Det var i alla fall mysigt och Robin är rik så hans rum var sjukt niiize ;o

måste komma ihåg kameran i fortsättningen så ni får bilder alltså.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0