so let's run away again

Ni vet den där superirriterande känslan av att man hört en grym låt, men man vet inte vad den heter?
Jag hatar det
Har letat efter en låt med Maria Mena i 126562 år men jag hittar den inte hur mycket jag än letar!!
Jag blir så trött
Men annars har dagen vart helt okej :) Ganska kul att gå i skolan igen och träffa alla ♥
Men något som är väldigt tråkigt är att vårt shema har blivit väldigt mycket sämre...
Jag är van vid en lååååång sovmorgon på onsdagar, men nu ska vi (en del av klassen, jag tillhör tyvärr den delen) ha värsta passet i hemkunskap. Och sluta 10 över 4, sen har jag en timme hem också. Verkligen askul!
Dessutom har vi blivit av med en 40 minuter lång rast, och minst 2 saker till har blivit sämre.
Usch inte så kul nu när det är sista terminen i åttan, som jag hört är värst i hela grundskolan...
Aja jag får väl gå och lägga mig halv åtta varje dag haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0