bio

Det går alldeles för många bra filmer på bio just nu, jag blir stressad vill hinna se typ alla! (på bio)
Men ikväll ska jag inviga det nya bioåret genom att se "Hjärtslag" med Thilda. Har inte hört så mycket om den men den verkar väldigt fin och mysig. Precis som jag vill ha det just nu, för hela 2010 såg jag väl typ 3 ordentliga filmer, resten våld, action och skräck. Känenr att jag måste ta igen det med invecklade franska filmer, eller nåt annat bra :D



De andra filmerna jag vill se:


Igelkotten



Social network
(japp jag är efter alla har redan sett den D:)



I rymden finns inga känslor (efter här också)



Easy A

Det var några av dom

Peace


Kommentarer
Postat av: Agnes

Aaaaaa, Easy A är såååå bra :DDD

Och jag tycker vi ser den där igelkotten med eiffeltornet tillsammans puss!

2011-01-07 @ 17:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0