vi sitter i samma bil en silvergrå missil

hejhej bloggen förlåt för dåligt bloggande men det har bara blivit så!
förra helgen jobbade jag inte och därför passade jag på att vara med louise och miriam jättekul :)
sen kom jag och agnes på att vi inte träffats på länge så då blev det att jag träffa henne på tisdagen! sen råkade det bli så att jag sov där också! :o
vi var på ett skitmysigt fik, hoppas jag hittar tillbaka dit! det gör jag nog har ganska bra lokalsinne.
OCH NU ÄR DET ÄNTLIGEN SPORTLOV! JAAAAAAAAAAAAAA
fy fan va skönt med lov :') idag ska vi åka till mormor och morfar i nynäshamn :) ikväll ska jag kanske träffa louise, trots att jag jobabr 10 imorgonbitti.... men jag orkar inte anpassa mitt liv till det haha

  

haha en extremt ful bild på mig men johanan och linn är söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0