and it's sex in the air I don't care i love the smell of it

idag va jag i skolan (surprise surprise på den), fick reda på att det inte var nån hemkunskap när jag redan var typ framme men det var ingen som hade vetat det så det var massor med folk i skolan ändå!
först skulle jag gått hem till linn men sen gick inte det då skulle jag göra engelska med typ resten av klassen men då ringde thilda och sa att hon skulle till skolsyster och frågade om jag kunde följa med så då gjorde jag det! väl där fick vi sitta i ett litet rum för thilda skulle vila (ja det gick ju jättebra...) där satt vi tills nästa lektion skulle börja
sen så tvinga jag thilda och svälja en värktablett mohahaha
ja annars har jag väl försökt lära linn att vara lika skillad som jag på att sparka snö det går väl sådär....
just nu lyssnar jag på massa musik och väntar på att louise ska ringa mig.... sen ska jag gå ut med hunden klockan halv nio med min granne och dusha oxå! shit jag måste nog duscha nu om jag ska hinna!

det här blev värsta fjortisinlägget men så kan det gå








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0