Svar på kommentar

Jag såg nu att Martina ville att jag skulle skriva vad jag tyckte om Tusen Gånger Starkare!

Jag tyckte att den var riktigt bra faktiskt! Jag kan ju inte avslöja slutet men jag kan säga att det (tyvärr) inte slutade som man hade hoppats/trodde, men det gjorde det den nästan bättre! Och mer realistisk.
Jag tyckte att alla skådespelare, speciellt de unga, var riktigt duktiga!
Hon som spelar Saga, gjorde sin roll väldigt,väldigt bra, varför har man inte sett henne i nån film förut?

Kort och gott, en klart sevärd film som jag tycker att du ska lägga dina pengar på att se på bio!

Puss och Kram ♥

(PS. Ni som inte vet vad den handlar om:
 I Signes skola har alla roller. Hon är den tysta, hon beskriver sig själv som nån tänker väldigt mycket men inte säger så mycket, medans Martina är den alla vill vara.
I Signes klass är det killarna som bestämmer. Lärarna har samtal efter samtal med tjejerna för att få dom att förstå att de måste ta för sig mer!
En dag kommer en helt ny tjej in på skolgården. Hon heter Saga och verkar ha varit i hela världen. Saga vänder upp och ner på hela klassen.
Hon tar alldeles för mycket plats för att vara tjej tycker alla, killarna, tjejerna och lärarna.
Men Saga fortsätter vara den hon är, och hon lyckas dra med tjejerna i sin revolt! Men hur blir det när rektorn förklarar för dom att det inte kommer bli nån skolresa om de inte skärper sig?)




Kommentarer
Postat av: martina

heter den "populära" martina ? :D omg fett cooooolt :D

2010-09-26 @ 19:56:32
URL: http://martinacarlssons.blogg.se/
Postat av: Anna

haha ja det passade ju! ;D

2010-09-26 @ 20:33:17
URL: http://annasmeningslosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0