sista inlägger för louise!

HOOOLA ! 
har precis kommit hem från skolan. körde faktiskt min rosa moppe till bussen imorse!! haha jaa tro de eller ej men jag har faktiskt moppe, är ju 15 för er som inte viste ;D de va väldigt kallt, tro mig..trodde mina ben skulle va tvungna att typ ambuteras bort för att dom va så kalla men de gick bra iaf ! mkt fin hjälmfrissa fick man jue oxå efter..hah eller inte .p 

btw fick precis sms från anna att hon e i sverige nu igen :D:D:D fast de betyder jue att inte jag kmr skriva nå mer, buhuu! haha ajja ni slipper mig iaf så nu kan ni börja läsa annas blogg som vanligt(:
de va kul så länge de vara...inte för att jag har skrivit så mkt eller skrivit nå meningsfult men jaja ! ;)
puuuuuss på er o hejdåå ! (x



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0