Tele

Snackade just i telefon med Hampus som berättade om hur han brukar kinappa folks mobiler och skicka skumma sms till deras kontakter... Kan ju va bra om veta om nån får ett skumt sms av mig... ;)
Ska ringa Daniel nu oxå!
Förresten är jag fett glad för jag som trodde att jag skulle bli ensam hela lovet blir nog inte det! Har redan bestämt med Daniel, Jacob, Hampus, Elvira, Sandra, My, Miriam (tror jag haha), Agnes och Louise att jag ska träffa dom! (enskilt asså)

Lite söta bilder från idag









Okej den sista var inte direkt söt, mer sjukt-jävla-äckligt. Det kallas expriment med köttfärssås

PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Sofie

söta bilder :)

2010-10-27 @ 19:27:49
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0