Sjuk

Jag som trodde att jag skulle klara mig den här hösten. Jag som vart så noga med varma kläder och aktimel varje morgon tänkte att den här hösten ska jag inte bli sjuk!
Men, mitt imunförsvar är väl sämst eller nåt för nu sitter jag här och mår dåligt i alla fall! -.-
Aja känner mig inte sådär galet sjuk som jag brukar, får väl hoppas att jag blir frisk rätt snart ;)

Haha igår morse hände nåt ganska underbart som jag måste berätta om! Jag hade just klivit av bussen vid brommaplan. Precis när jag var påväg in till tunnelbanan så får jag syn på LOUISE! Jag blev skitglad, för min morgon hade inte vart världens bäst om jag säger så, lixom skittrött+snö i oktober=ingen bra kombo.
Men i alla fall så visade det sig att Lollo stog och vänta på sin klass som skulle komma för dom skulle iväg och simma! Så vi vänta på att alla kom sen åkte jag med dom så fick jag sällskap istället för att vara helt lonely som jag brukar x) Det här gjorde att jag kom lite sent men äsch bara att skylla på snökaoset (lite snöns fel var det faktiskt för t-banan stog still flera gånger)

Efter skolan var jag i stan en stund med Agnes och när jag kom hem så kollade jag på film. Vägen hette den, så sjukt sorglig att jag fick sluta kolla och jag satta mig vid datorn istället. Men så small det till helt plötsligt och det blev kolsvart. Yes strömavbrott...
Gick och la mig vid 10 typ, shit vad man är handikappad utan ström....


Mysigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0