Agnes

Sitter hemma hos Agnes. Agnes sover och jag funderar på att väcka henne, men grejen är att Agnes är rent ut sagt farlig på morgonen, går jag in där och typ väcker henne "oförsiktigt" (eller om jag väcker henne alls faktiskt...) så kommer jag få en snyting eller så kommer hon kasta det närmaste hon får tag på i mitt huvud...
Jag tror nog att jag väntar tills hon vaknar av sig själv ;)

Igår så slutade jag tre och Agnes (som hade prao på vetekatten) slutade sex. Först var jag hemma själv hos henne men det var inte så himla kul så när klockan var tjugo i sex (trodde jag) så jag åkte in till stan för att möta henne.
När klockan var 10 över var jag rädd att vi hade åkt om varandra och jag fick inte tag på henne!
Så kollar jag på klockan igen och inser att klockan VAR TIO ÖVER FEM -__-
Jag kände mig ganska korkad om man säger så... Men jag gick lite i affärer och hittade faktiskt några grejer som jag vill ha! Finns inget ont som inte för med sig något gott ;)
Jag mötte upp Agnes och vi åkte hem till henne. End of story.

Förlåt för det långa och ganska tråkiga inlägget men Agnes har FORTFARANDE inte vaknat så x)






Random bilder från igår från Almas blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0