Sry dålig uppdatering

Men jag har haft ganska fullt upp x)
Senast jag uppdaterad var jag ju hos My, och efter det bar det av till Elvira!
Nice och träffa henne, det går för länge mellan de gånger vi ses :( I alla fall så träffa vi Elviras kompis Linnea och det var verkligen SKITVÄDER bara regna och blåste så vi var ett tag på gårn (hahah så inte jag men det var faktiskt kul ändå) och sen gick vi hem till Elvira och kolla på film.
Sen slutade det med att Linnea oxå sov över och vi trängdes alla tre i Elviras säng eftersom ingen vågade sova på madrassen på golvet x)
Dagen efter va bara en segisdag, TILL EN BÖRJAN.
För vad hände på kvällen?!?! JO HÅKAN HELLSTRÖM KONSERT!!
Säga att det var en helt underbart skulle vara en underdrift. Snart kommer det upp ett inlägg där jag kommer skriva ALLT om konserten, inte glömma en enda datalj!
Agnes sov hos mig den dagen och dagen efter tog vi en lång och geggig promenad i skogen...
Idag har jag tagit blodprov det var HEMSKT! Dom som säger att det inte gör ont vet inte vad dom pratar om...
Sen har jag vart en stund med Daniel och nu är jag hemma och slappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0