Jag kommer aldrig mer bli glad

Jag blir så arg att jag inte kan andas.
Jag har möjlighet att få två gratis biljetter till världens bästa Daniel Adams-Ray till ikväll.
Men min mamma är världens elakaste. Bara för att jag vart hemma från skolan i två dagar för att jag är sjuk så får jag inte gå på det här. Men herregud jag är typ frisk och hade lixom tänkt att gå till skolan imorgon?
Om det ska vara här tänker jag fejka leukemi eller nåt.
Alltså FY FAN VA ARG JAG BLIR!!!!!!!!!!!
Usch usch usch
Jag vet inte vad jag ska göra för hon var på sitt mest o-övertalbara humör!
Jag har gått på konserter mitt i veckan förut!
FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN


Buhuhuhuhuhuh

Kommentarer
Postat av: Agnes

MEN ÅHHHH, FAAAN(jag tar för givet att jag skulle få följa med ;)

2010-11-17 @ 20:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0