Jag har jete,jete tråkigt

Tyck synd om mig?
Men imorgon blir det i alla fall andra bullar, först ******* (lite hemlig sådär), sen hem till Saga och fika med föräldrarna hah, sen HARRY FUCKING POTTER SJU (!!!!!!!!!!!!!!) med Daniel :)
Sen på söndag ska jag nog va med Elvira och sen ska jag fråga Agnes om jag kan sova hos henne på kvällen!
Jag är inte taggad på skola på måndag för jag kommer ligga efter med aaaaallt :(((
Och sen har jag prov på torsdag+fredag och det gör ju inte det hela bättre...
Jag tog blodprov idag, och det gick bra! Jag tog nån bedövningskräm på först så det inte skulle vara så smärtsamt men jag blev sjukt äcklad av den där krämen för jag hade ingen känsel alls! Jag satte mina iskalla fingrar i armvecket (där jag haft krämen) och kände INGENTING.
Några bilder från höstlovet





inte okey pose någonstans


Japp liter bilder sådär, Elvira kommer tycka det här är aspinsamt eftersom hon tycker det är mongo med självutlösarebildare :')

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0