Men jag har samma trasor går och röker samma marlboro.

Några saker jag fick i julklapp:

♥EN IPOD NANO! OH HERREGUD VA GLAD JAG BLEV JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ DÄR OCH DÅ
♥En jetefin kopp med alice i underlandet tema.
♥Näsdukar med renar
♥Ett The Body Shop kit med bodyscrub, hudkräm som luktar så in i helvete gott och får mig att tänka på sommaren, och en liten duschkräm
♥5 par trosor
♥6 filmer. Kick Ass, Remember Me, Eclipse, Daybreakers och dubletter av Till Vildingarnas Land
♥Pynt till mitt rum och en rökelsehållare
♥Efterlängtade sammetstights och en finfin tröja
♥En cirkelhalsduk stickad av farmor
♥5 nagellack, mörkgrön, ljusrosa, grått, orange, rött
♥8 (!) böcker, Glappet (kanske nu dags nu. Efter att jag lånat den på biblioteket sisådär 115 gånger), Lilla stjärna, Här ligger jag och blöder, Pojken i randig pyjamas, Fienden, Innan jag dör och dubletter av Tusen gånger starkare
♥En presentbiljett på ticnet och ett presentkort på H&M
♥Ett jättefint fjäderörhänge
♥Två biobiljetter
♥Två gåvobevis! Ett på unicef och ett på sos-barnbyar

Det där var väl inte riktigt allt men nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0