Matförgiftad

Helgen var till en början riktigt trevligt. På lördagen var jag på tyrols vilda julbord med (nästan) hela tjocka släkten och det var jättegott som vanligt :) På kvällen sov min extremt söta kusin över (hon fyller 3 i April) tillsammans med sina föräldrar, min faster och hennes sambo alltså ;)
Men på söndag vaknar jag klockan halv åtta och mår skitilla. Försöker somna om i ungefär 1 timme men inser att det inte kommer gå... Jag mår bara värre och värre ju längre dan går och till sist stoppar jag fingrarna i halsen för jag står helt enkelt inte ut med att må så illa!
Senaste gången jag spydde var när jag var typ 7 så jag hade inge minnen av hur över-jävligt-obehagligt och äckligt det är :/ Jag är antaglien "bara" matförgiftad, för idag har jag inte spytt och dessutom brukar man kräkas direkt när man är magsjuk... Inte efter typ 3-4 timmar ;)

Aja puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0