behöver lite kärlek från fel sort, och sympati från fel håll

Du heter: Anna
Smeknamn: Mitt namn är trist så finns inga smeknamn som passar  
Låt som när du är ledsen sörjer till: Jag sörjer inte till låtar. Jag lyssnar på glad musik när jag är ledsen, logik lixom!
Beroende av: Müsli haha
Vad tror folk om dig: Ingen jävla aning
Vad får du oftast komplimanger för: Hmm... har fått en del komplimanger för min kropp :s
Hur imponerar man på dig: Stick ut, och ha snygga kläder (hehe ibland är det ok att var ytlig)
Brukar du skratta för dig själv:
Jadå
Äger du några converse: Två, och sen brukar jag kinappa mammas
Sprit, cider, vin eller öl: Cider haha MES
Brukar du bli för full: Nope
Är du allergisk mot något: Nejlikeolja, konstigaste allergin!
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Anna" eller bara "Heeeeeeeeej"
Antal timmar sömn inatt: Hmm... typ åtta eller nåt sånt
Brukar du komma i tid: ALDRIG ALDRIG ALDRIG. Jag kommer alltid minst fem minuter försent, extremt irriterande
När mår du bra: När allt är fint och ingen är arg på mig
När blev du fotad senast: Jadu... ett tag sen
Hur känner du dig nu: Pigg och glad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och röd
Vad tycker du om fötter:
Jag hatar fötter (speciellt mina egna)
Vad saknar du: En kram och en puss
Hade du en bra kväll igår: Helt ok. Men fredagen var bättre :)
Favorit dryck på morgonen: O'boy eller juice av nåt slag
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på om det är vardag eller helg, om jag är trött eller pigg, om jag är själv eller med nån osv
Är du blyg: Nej inte ett dugg.
Sysslar du med någon idrott: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tveksamt. Jag menar då blir man väl bara kär i ytan? Äsch jag vet inte
Har du spytt offentligt: Ne
Är du nöjd med ditt liv: Ja riktigt nöjd faktiskt! Snart lov också!
Är du bortskämd: Njae...
Vad gör du imorgon: Skola -.-
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Jag såklart!
Vad längtar du till: Sommarlov, sommar i allmänhet! (bara nån vecka kvar! vårterminen har gått cp-fort)
Har du bra vänner och äkta vänskap: Jaa och det är jag glad för :)
Hur gammal är du:
Snart 15
Gröna eller röda äpplen:
Röd/Gula såna där strimmiga!
Vilken tid gick du upp idag: 9 typ, pappa väckte mig -.-
Har du sovit i din egen säng inatt: Tyvärr ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Beror på varför du gråter 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej då
Har du piercing: Ett i respektive öra, men jag vill ha i lääääpppeeeennnn!
Vill du gifta dig: Vet inte
Vill du ha barn:
Jepp
Solar du ofta: Japp
Är du bra på att laga mat: Jag suger på att laga mat haha
Är du flygrädd: Inte ett dugg, jag älskar att flyga!
Hur vig är du:
Inte så vig
Är du musikalisk: Hahahaha nej! Jag föredrar att lyssna på musiken framför att spela den.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass:
Ben&Jerry Phish Food!
Tror du på ett liv efter döden? Jag tror att man föds som nåt nytt, så ja!
Tycker du om sushi?
Favoritträtten!
Vad äter du helst när du ser på film:
Popcorn!
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällkvällkväll. HATAR MORNAR.
Vilken ögonfärg har du:
Snigelfärgade som thilda skulle sagt
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Jodå
Biter du på naglarna: Nej inte längre. Eller jo ibland..
Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0