jag lyssnar bara på skitmusik just nu så har ingen låttext att skriva här

igår kom agnes och sen louise. vi hade jättemysigt och kollade på två galet bra filmer som jag och agnes hade hyrt, eller det var väl mest jag som kollade på båda filmerna för lollo och agnes sov igenom hela andra filmer.
fast ibland väckte jag dom med mina hysteriska skratt som jag lätt uppbringar när jag är farligt trött...
i alla fall, filmerna hette 500 days of summer (jättefin, söta kille) och the boat that rocked (sjuuukt bra, bästa filmen jag sett på länge! jag vill på den rockade båten för dom hade så fin inredning och det var trevligt folk som bodde där)
sen skulle vi sova och vi hängde upp en filt för fönstret och jag var så trött så jag tyckte att vi skulle superlimma ihop den men som tur var hindrade L och A mig (för dom hade ju sovit och var pigga -.-)
sen klämde vi ner oss i mitt lilla rum och de sängar som fanns, alltså blev det jag och agnes skavfötters fast halva jag låg ju i louise säng... och det var kuddar täcken och filtar överallt. mysigt.

 



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0