dom kunde säga vad som helst om mig, dom kunde dra åt helvete.

helgen har vart riktigt mysigt, igår var jag hemma och vilade på dan, sen när det började bli kväll satte jag mig på bussen ut till ekerö för att träffa daniel, serena, malin och äntligen sandra (som jag bara snackat med via sms och facebook haha) :)
vi kollade på nån skitskum skräckfilm som avr någon form av mig mellan fredagen den 13 och terror on elm street...
idag var jag på gudstjänst på morgonen tyvärr hade jag missat att det var familjegudstjänst.. det var mer som ett dagis än en seriös gudstjänst...
sen träffade jag daniel igen :)♥


hahaha från sexan.... daniel (och jag..) ser ju PYTTELITEN ut :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0