sponsored by destiny

OOHHH sommarlov är helt klart bäst!
Från och med nu ska jag packa ner kameran i väskan, för jag har fan inte tagit ett enda kort på hela våren!
Och den här sommaren känner jag på mig att jag kommer vilja föreviga och då är det ju alltid bra att ha kameran till hands :)
I veckan kommer agnes hit, och hon är här för att stanna i cirkus en vecka!
Ikväll tänkte jag stanna hemma för jag har vart ute 3 dagar i rad nu och knappt sovit nåntig så mitt huvud känns som en tegelsten... Så det kanske blir mer uppdatering sen



see ya


Kommentarer
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

SV: Klippt av lappen men jag tror det är 10 (38 i svensk storlek). Har egentligen 36 och 75B. :)

2011-06-12 @ 17:47:35
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0