Typ av killar jag faller för

jag faller för det mesta för killar med brunt hår och bruna ögon (de har ju oftast sjukt långa ögonfransar också) och kläder som enligt mig är snygga.
 håret är väldigt viktigt, det, ögonen och leendet är det första jag tittar på hos en kille :) men såklart, som med allt annat, finns det undantag.
är man kär så beror det ju inte bara på utsidan! han måste vara rolig, jag menar man kan ju inte vara tillsammans med nån som är tråkig?
sen får han gärna var glad och inte så komplicerad, eftersom att jag är en sån typ haha x)
om jag ska vara ärlig tror jag jag inte att tjejer har en "typ av kille de faller för" men de flesta har nog en "typ av kille de oftast faller för" och det här var min.


den perfekta killen utseendemässigt hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0