Hemma

Idag var jag hemma. Först skulle jag vart hemma för snön och för att mamma är orolig och vi visste inte om jag skulle kunna komma hem elr så, men sen snöade det inte på morgonen så då skulle jag gå i alla fall.
Men sen visade det sig att mamma trodde jag började 10 när jag i själva verket började 25 min över nio, och bara hade två lektioner...
Så du strunta jag det och jag plugga hemma istället :)
Idag så lyssna jag på:



Och kolla ut i snön och då fick jag så jävla mkt minnen att jag höll på att börja gråta. Shit alltså känslig människa x)
Appropå gråta så berätta mamma igår kväll att dom hade tagit ett rör för lite när jag tog blodprov, jag grät i 40 minuter.
Jag blir lixom extra blödig när det är mörkt och dystert

Deppmode här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0