Klippt

Jag har ÄNTLIGEN klippt mig! Jag klippte mig dagen innan skolavslutningen (kära vänenr gör inte det! Jag blev inte alls nöjd, och inser ni hur jobbigt det är att ha skolavslutning dagen efter med ett hår som helst skulle trycka ner en peruk på? -.-) Och det var väl ungefär ett halv år sen! Det har aldrig gått så länge mellan två klipptider för mig och det ska det inte få göra igen heller... Mitt hår var sjukt risigt så det var skönt att kapa det, det blev faktisk nästan precis som jag ville ha det och det är ett historiskt ögonblick för det har bara hänt en gång förut..!
Det är kanske lite "prydligt" men jag kommer vänja mig :)

Jag orkar inte lägga upp bild, fastnar inge vidare på bild idag



Vackert. Redigerad lite i Piccasa


Kommentarer
Postat av: emmi

Hej! Allt bra? :) kram

2010-12-15 @ 19:59:55
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej, hur tänker du fira julen? Om du firar överhuvudtaget :) Är lite nyfiken på hur folk firar :) Då jag väntar min första dotter och nästa år blir hennes första jul så vill jag ha lite inspiration :) kram

2010-12-16 @ 19:11:38
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0