Bad day

min dag har inte vart världens bästa direkt.
i och för sig hade vi pedagogisk eftermiddag (betyder att vi slutar efter lunch) och sen var jag och fikade som sen blev en shoppingrunda med linn och thilda. myspys.
vi var på thildas pappas och farbrors café och det var jättefint med massa foton på väggarna och några var på thilda när hon var mini med värsta burriga håret!
i alla fall drack jag världens godaste choklad och sen skulle vi gå till slussen, bara det att det tog en EVIGHET för vi gick in i varannan affär...
jag upptäckte att jag hade ett presentkort på h&m på 200kr, väldigt nice överraskning! jag köpte en satans fin klänning. måste komma ihåg och visa den nån dag :D

Haha okej nu låter det som det var en görbra dag, FÖRUTOM att jag har tappat bort min mobil, inte har nåt busskort, min remsa var slut, jag fick en remsa av thilda som typ en tomte åt upp när jag inte såg, jag fick åka buss, tunnelbana och buss igen utan biljett (snälla busschaförer+spärrvakter=puzz) och sen fick jag gå hem till my som som tur var va hemma och jag kunde låna hennes telefon och säga att jag åkt från stan.
se den här dan har vart full av både + OCH -! bättre än bara -...

nu ska jag sluta snacka skit och göra nåt vettigare! [typ spela sims]


jag var en sann konstnär när jag var liten. och detta är ett självporträtt för er som inte förstår det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0