14 februari

idag är det alla hjärtans dag, SÅ GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ALLA! ♥
idag känner jag lite såhär

men är glad ändå.
och dessutom vill jag passa på och påpeka en sak. allt tjafs om att alla hjärtans dag är en dag för kärleken, även kärleken mellan en mor och dotter och två vänner osv.
jag håller inte riktigt med om det. jag tycker det är en dag för romantiska känslor. jag menar valentine, munken som alla hjärtans dag är uppkallad efter, skrev ju faktiskt inte dom där ökända breven till sin mamma eller bästa vän, nej det var kärleksbrev som han skrev till sin kärlek (obvious...)!
det är i och för sig en bra dag att berätta för sina föräldrar, sin bästa vän, sin bror, sitt marsvin eller vad det nu är, att man tycker om dom, eller till och med älskar dom.
men jag skulle inte säga att det är därför dagen finns.....
aja nog snackat! själv är man ju singel så den här dan har inte vart särskilt speciell från andra måndagar.
det kommer upp några alla hjärtans dag tips sen...
byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0