Louise gäst bloggar frånomed nu!

heeej !
aa asso nu när anna e i barcelona i nåra dagar så ere jag som kmr gäst blogga här ist, kul va? yeeesbox!
jag heter då louise för er som inte fatta rubriken och e Annas finaste/bästaste barndomsvän o vi har känt varandra sen vi va små barnrumpor (;
jag ska försöka blogga så mkt som möjligt, men dom som känner mig vet att jag spelar basket al the time så har kanske inte så jätte mkt tid men de kmr självklart bli så många inlägg som möjligt ( ska anstränga mig (: )

just nu har jag precis ätit lunch haha kan inte säga att matlagning e min starka sida så de blev nudlar. skiit enkelt att göra kan vissa tycka men de e typ de jag klarar av att laga. min planer fram över är att typ lägga mig i soffan o sova till jag ska iväg på träning, såå sjukt härligt att sova (y) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0