Det här är jag!



Jag är en livsglad tjej på 14 år som bor (i alla fall ett tag till...) på Dottningholm. Ni vet där kungen hänger.
Just nu går jag i Sofiaskolan på söder, sen typ en vecka tillbaka...
På fritiden gillar jag och vara med kompisar, läsa, kolla film, måla/rita, fast det är jag inte bra på, och fota (det betyder inte att jag har en svindyr systemkamera med 215431265 megapixlar eller nåt sånt, nej jag har en liten digitalkamera som jag håller tillgodo med)
Jag har också världens sötast hund som jag älskar puss på honom ♥

     

För dom som undrar så har jag i stort sätt bara pluggat idag. Två timmar i skolan (ja, onödigt) sen hade jag resten av dagen: pedagogisk eftermiddag. Men eftersom att jag hade ett möte med några lärare vid halv fem så var jag tvungen att åka till pappas jobb och där kunde jag inte göra så mycket annat än att plugga.
Och det var ju i och för sig bra, behövde verkligen ta igen x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0