Jag presenterar min ytterst intressant dag (eller inte):

Imorse när jag vakna mådde jag lite bättre, men jag tror nog jag stannar hemma från skolan i alla fall imorgon får se ;)
I alla fall så kolla jag Love Actually när jag hade gått upp, kände att jag behövde en feel-good film i det här vädret -.- Den var i alla fall julig och mysig :D
Efter det har jag gjort (nästan, inte riktigt klar än) 3 matteläxor och så prata jag nyss med Saga i telefon, hon fyllde år idag så jag ringde och gratta och passade på att snacka lite om ingenting oxå!
Just nu sitter jag och läser lite bloggar, kollar facebook och tittar om jag kan hitta några snygga skor jag vill ha.






Det här gillar vi

PUSS OCH KRAM KEXCHOKLAD ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0