Helgen

Idag kom man tillbaka till skolan då, och det var tydligen väldigt mycket som kunde hända på 3 ynka dagar...
Efter skolan stanna jag kvar och snacka lite med Olivia, Thilda och Lenni innan jag åkte hem och här hemma har jag inte gjort ett skit bara läst, suttit vid datan och myst med vovven.
Planer för helgen

Lördag: Gå upp hysad god tid, sätta mig och plugga direkt. Runt halv ett-ett åka till stan med Agnes, åka hem god tid Louise kommer hem till mig någongång på eftermiddan. SKVALLRA SÖNDER+plugga+sova över.

Söndag: SOOOOVA, plugga med Louise tills typ ett, åka till UngOmsorg. Komma hem, plugga (nä vadå efter med ALLT FORTFARANDE) och sen gå och lägga sig ordentlig tid.

Hjälp det här kommer aldrig gå.....



Fast det trodde jag inte om det här heller och det gick ju (fast när jag gjode nåt liknande med Haremsbrallor gick det sämre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0