Det Skulle Vara Lätt För Mig Att Säga Jag Inte Hitta Hem Men Det Gör Jag Tror Jag

Sry dålig uppdatering men jag har ju ett liv så :D
I Lördags var jag ju i stan med Agnes, jättemysigt vi satt på ett fik och lyssna på She And Him i en mindre evighet och sen köpte jag en minimal pastasallad som kosta 21 (!!!) kronor.
Sen sov Lojsen hos mig vilket också var skitmysigt! Vi skulle plugga men det gick väl sådär när man träffar sin bästis som man inte träffat på typ 2 veckor :O ♥
I Måndags fick vi tillbaka våra matteprov, G+ Stolt :D

Men idag, SÅ HAR JAG VÅLDGÄSTAT EKEBYHOV, haha det var riktigt kul att överraska.
Jag promenerade helt enkelt in där och tvingade Daniel, Hampus, Jacob och Elvira att vara med mig när dom slutat och eftersom att min övertalningsförmåga är något alldeles eget så... :D
Men eftersom att min kamera var urladdad blev det inga bilder men aja.

Ni får Barca bilder istället!

Saga Ascool i trapphuset


Strutsägg i saluhallen...


Okej, nån som är sugen på en munsbit? (ja dom sålde den helt seriöst)


Power (visst ser det lite blurrat ut? :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0