Bytt mobil


Jag har bytt från den här till min gamla mobil.....


.... som ser ut såhär! Jag vet att touch är mkt nyare och high-tech och allt det där men jag är faktiskt lite trött på den... Tyckte alltid om min gamla mobil var bara mina päron som envisades med att jag skulle ha en ny mobil. Självklart blev jag skitglad and all that men nu vill jag byta tillbaka i alla fall ett tag!
Ska bli skönt att kunna smsa snabbt igen haha x)
En annan grej som är askul, är att alla mina gamla meddelanden ligger kvar på min gamla mobil! Sms som är nästan ett år gamla! Jag blir så sentimental att jag nästan börjar gråta haha. 
Tänk om jag skulle kunna smsa mig i dåtid och säga vad jag inte ska göra och vad jag inte ska fega ur, shit va coolt önskar man kunde hela mitt liv skulle typ se annorlunda ut.

PUSS OCH KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0