Ingenting

Jag har verkligen bloggtorka. Ingenting och skriva om :(
Men dagen började i alla fall med att ha 3 timmar bild. I love it! Så himla skönt och bara sitta och snacka och rita typ. Bra start på dagen och därför blev resten av dagen inte så pjåkig heller. Även fast det inte hände nåt speciellt.
Efter att jag kom hem har jag typ pluggat till det jobbiga franskaprovet jag ska ha imorgon :/
Imorgon blir det tjejmiddag hos Linnea K det blir kul. Och på lördag är jag säker på att jag hade bestämt med nån men jag kommer inte på vem... *DÅLIG VÄN*

Jag glömde mina hörlurar idag så jag satt och tjuvlyssna på två tjejer på tunnelbanan istället. Tänkte ni ville veta.


Skidor 5 maj :D Känns som en evighet sen.


Kommentarer
Postat av: Eve

Saknar som fan :( saknar dej med anna :((( <3

2010-11-15 @ 23:50:45
URL: http://ewelinaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0