Bloglovin

Bloglovin är sjukt praktiskt har jag märkt.
Jag följer jättemånga bloggar, alla mina kompisar, gamla klasskompisar och sen en del kända+random.
Inte så lätt att komma ihåg alla då, och speciellt inte sånadär random som man går in på en gång och som verkar bra men sen glömmer bort :/
Så därför skaffa jag bloglovin! Där lixom "prenumererar" man på bloggar. Så du går bara in där och så står alla nya inlägg istället för att du ska gå in på varje enskild blogg! :)
Lätt som en plätt och man sparar mkt tid ;D
I alla fall så har det typ vart någon fel på sidan ett tag så gamla inlägg har kommit upp igen och sånt och nu när det funkar igen så har jag mer än 100 nya inlägg...
Bara att börja gå igenom!



CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0